Det var här Act-resan började, låt oss presentera vår VD Tony Gustafsson!
Möt vår VD och grundare Tony Gustafsson. Han brinner för utveckling av företaget, medarbetare och kunder.
– Vi är ett företag i konstant utveckling och det måste vi vara eftersom marknadens möjligheter förändras hela tiden. Vi måste hela tiden utveckla vårt erbjudande till våra kunder och där lägger jag och mina kollegor ett stort fokus.
Hur startade resan med Act Mediebyrå?
– Idén föddes 2003 när jag jobbade med radio, TV och digital marknadsföring. Jag började förstå potentialen och möjligheterna med digital marknadsföring. Senare fick jag chansen att utvecklas inom Google (SEO och SEM) i dåvarande Two (nuvarande Ninetech) och där fördjupade jag mina kunskaper, säger Tony.
2012 blev Tonys idé till verklighet och Act Mediebyrå startade.
-Jag bokade många samtal med olika företag och organisationer. Frågade och lyssnade till deras tankar om marknadsföring. Det fanns helt klart ett behov av oberoende rådgivare som med hjälp av kunskap väljer rätt marknadsföring utifrån kundens perspektiv, berättar Tony.
Idag jobbar Tony som VD och har fokus på utveckling, försäljning och rekrytering. Han förklarar att Act är en oberoende rådgivare och genomförare med fokus på kundnytta.
Vissa kunder anlitar Act som helhetspartner och andra köper spetskompetens vid behov. Vi hjälper våra kunder att välja rätt och att genomföra.
– Det absolut bästa med jobbet är mina kollegor och att vi har friheten att driva bolaget precis som vi vill. Det finns inga gränser. Vi är ett företag i konstant utveckling och vi skapar lösningar varje dag. Det är något som vi gör bäst tillsammans med våra kunder.
När Tony inte jobbar är han helst ute i naturen – oftast i skogen, på sjön eller fjället. Dessutom reser han gärna och har en dröm om att upptäcka många olika platser i framtiden med nära och kära.
Katt eller hund
Solsemester eller skidsemester
Hockey eller fotboll